Listing 1 - 10 of 52 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Programming --- API (application programmers interface) --- sociale media --- Facebook --- programmeren (informatica)
Choose an application
Media vormen een belangrijke bron van hedendaagse cultuur. Ze zijn alomtegenwoordig en dragen uiteenlopende betekenissen. Dit boek exploreert verschillende dimensies die volgen uit deze observaties: hoe stellen media de werkelijkheid voor? Hoe gaan gebruikers daarmee om? Hoe worden media beïnvloed door de omliggende cultuur, en hoe beïnvloeden ze op hun beurt die cultuur? In het bijzonder gaan de auteurs in op de rol van media in de vorming van identiteiten. Media worden vaak beschouwd als een bron van identiteiten, maar hoe gaat dat concreet in zijn werk? Welk beleid wordt daar rond gevoerd? Hoe komt dit tot uiting in media-inhouden en -vormen? Hoe dragen mediabetekenissen bij tot de vorming van individuele en collectieve identiteiten? Deze vragen komen aan bod in casestudies uit verschillende media zoals film, televisie, populaire muziek, videogames en het internet
Interculturele communicatie. --- Mass media --- Massamedia en culturele identiteit. --- Massamedia en cultuur. --- Massamedia en maatschappij. --- Media en maatschappij. --- Media. --- Social aspects --- Sociology of culture --- cultuur --- cultuursociologie --- media --- sociale psychologie --- identiteit --- Mass communications --- Mass media and culture --- Belgium --- Flanders (Belgium) --- Cultuur --- Media --- 316.4 --- 7.01 --- 930.85 --- Kunsttheorie ; over media en maatschappij --- Mediacultuur --- 690 Media, mediarecht --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Sociologie ; sociale processen, sociale dynamiek --- Kunst ; theorie, filosofie, esthetica --- Geschiedenis ; cultuurgeschiedenis, geschiedenis van de civilisatie --- Identiteit --- Culturele identiteit --- Sociologie --- Cultuursociologie --- Massamedia --- Maatschappij --- meningsvorming --- S20090887.JPG --- televisie --- #KVHA:Media --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- 008 --- 384 --- 301.17 --- Toerisme --- Erfelijkheidsleer --- Stadssamenleving --- Verpleegkunde
Choose an application
Computer architecture. Operating systems --- Art --- hedendaagse kunst --- digitalisering --- internet --- nieuwe media --- kunstopvoeding
Choose an application
English language --- Mass media --- #KVHA:Mediataal; Engels --- #KVHA:Taalkunde; Engels --- #KVHA:Taalonderwijs; Engels --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Business English --- EFL (English as a foreign language) --- English as a foreign language --- English as a second language --- English to speakers of other languages --- ESL (English to speakers of other languages) --- ESOL (English to speakers of other languages) --- TESL (English to speakers of other languages) --- Terminology --- Contains audio-visual material --- Didactics of English --- Mass communications --- media --- woordenschat --- Engels --- zakentaal --- E-books --- Germanic languages
Choose an application
Journalism --- Graphics industry --- Programming --- Information systems --- Computer. Automation --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- grafische technieken --- informatica --- maatschappij --- media --- multimedia --- informatiesystemen
Choose an application
Journalism --- Graphics industry --- Programming --- Information systems --- Computer. Automation --- ICT (informatie- en communicatietechnieken) --- grafische technieken --- media --- multimedia --- informatiesystemen
Choose an application
Human sciences (algemeen) --- Journalism --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- Computer. Automation --- grafische vormgeving --- informatica --- media --- sociale wetenschappen
Choose an application
Journalism --- Programming --- Artificial intelligence. Robotics. Simulation. Graphics --- Computer. Automation --- grafische vormgeving --- informatica --- media --- CAD (computer aided design)
Choose an application
CROSS-over gaat over een kunstveld dat de grenzen oversteekt. Meer bepaald naar de wereld van de media en technologie. Zoals hun voorgangers werken hedendaagse kunstenaars werken met de materialen van hùn tijd: het internet, gps, RFID of nanotechnologie. Samen met programmeurs, vormgevers en onderzoekers creëren ze nieuwe uitdrukkingsvormen, nieuwe relaties met het publiek en nieuwe vormen van bewaren en ontsluiten. Heel wat kunstenaars hebben zich toegelegd op deze (nieuwe) media om kunst te maken. Films op internet, virtuele ervaring in het theater, culturele plekken die live met elkaar verbonden worden, verhalen in de vorm van een game, installaties, interactieve poëzie enz. behoren tot de mogelijkheden Zowat alle belangrijke binnen- en buitenlandse cultuurhuizen en organisaties geven er een plaats aan zoals filmfestivals, theaters, kunstencentra, tijdschriften, musea en ook de publieke omroep. Het is belangrijk deze nieuwe praktijken te duiden opdat ze nog beter doorstromen naar andere vertoners en domeinen. De publicatie richt zich tot iedereen met interesse in kunst en cultuur en hoe ze veranderen onder de invloed van media en technologie in de kennis- en informatiemaatschappij.
België --- Vlaanderen --- Multimedia (Art) --- art criticism --- kunstbeschouwing --- media --- Art --- Audiovisual methods --- Kunst --- Mass media and the arts --- Art and technology --- Médias et arts --- Art et technologie --- Massamedia (media) --- Technologie --- cultuur --- kunst --- mediakunde --- technologie --- 7.08 --- 700.1 --- blogs --- informatiemaatschappij --- mediakunst --- videokunst --- 791.5 --- eenentwintigste eeuw --- kunst en technologie --- nieuwe media --- 7.039(493) --- Beeldende kunst ; media ; technologie ; Vlaanderen ; 2000-2008 --- Kunst en technologie --- Mediakunst ; België --- 7.039 <493-17> --- Multi media (Art) --- Arts --- kunst - hybride kunstvormen --- beeldende kunst, encyclopedische werken .. --- Kunstgeschiedenis ; 2000 - 2050 ; België --- Hedendaagse kunststromingen.Post-moderne kunst--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- Kunsten --- Media --- Cultuur --- Participatie --- België --- Mediakunst ; België --- beeldende kunst, encyclopedische werken --- Kunstgeschiedenis ; 2000 - 2050 ; België --- Hedendaagse kunststromingen.Post-moderne kunst--Vlaanderen. Vlaams Gewest. Nederlandstalige Gemeenschap in België --- anno 2000-2009 --- Flanders --- Toerisme --- Maatschappij --- Emigratie
Choose an application
Communicatie vormt en vervormt de werkelijkheid, verleidt en creëert illusies, stimuleert, saboteert, motiveert en wekt enthousiasme of ergernis op. Communicatie zet aan tot actie en reactie. Ondernemingen en organisaties drijven op hun communicatie, bouwen er hun succes op of gaan eraan ten onder. In dit boek worden de technieken en instrumenten waarvan bedrijven en organisaties zich kunnen bedienen om te communiceren met de medewerkers en de buitenwereld, uitgebreid beschreven met voorbeelden, praktische tips, ideeën en waarschuwingen voor de valkuilen.Het boek bestaat uit drie delen: 1. Een pleidooi voor het vak; 2. De theorie, de basiskennis; 3. Verhalen uit de praktijk, hoe de theorie werkt en niet werkt
ondernemingsoverleg --- communicatievaardigheden --- Personnel management --- Mass communications --- Personeelsbeleid --- Massacommunicatie --- 001.9 informatiebeheer --- 007 communicatie --- 32.019.5 publieke opinie --- 334 bedrijven --- 654 media --- #KVHA:Zakelijke communicatie --- 091 --- bedrijfscommunicatie --- externe communicatie --- interne communicatie --- 005.57 --- Media (Communicatiemedia) --- bedrijfscommunicatie (zakelijke communicatie) --- communicatietheorie --- Communicatie in en door de onderneming --- 65.012.45 --- Ondernemingen : communicatie --- communicatie --- public relations --- 007 --- Communicatie --- Bedrijfscommunicatie --- Communicatieplannen --- Interne communicatie --- Externe communicatie --- Media --- Bedrijfsleven --- Organisaties --- Ondernemingen --- Communicatieplan --- Organisatie
Listing 1 - 10 of 52 | << page >> |
Sort by
|