Listing 1 - 10 of 52 << page
of 6
>>
Sort by

Digital
Facebook API Developers Guide
Author:
ISBN: 9781430209706 Year: 2008 Publisher: Berkeley, CA Apress, Inc

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Media - cultuur - identiteit : actueel onderzoek naar media en maatschappij
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9789038213323 Year: 2008 Publisher: Gent Academia Press

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Media vormen een belangrijke bron van hedendaagse cultuur. Ze zijn alomtegenwoordig en dragen uiteenlopende betekenissen. Dit boek exploreert verschillende dimensies die volgen uit deze observaties: hoe stellen media de werkelijkheid voor? Hoe gaan gebruikers daarmee om? Hoe worden media beïnvloed door de omliggende cultuur, en hoe beïnvloeden ze op hun beurt die cultuur? In het bijzonder gaan de auteurs in op de rol van media in de vorming van identiteiten. Media worden vaak beschouwd als een bron van identiteiten, maar hoe gaat dat concreet in zijn werk? Welk beleid wordt daar rond gevoerd? Hoe komt dit tot uiting in media-inhouden en -vormen? Hoe dragen mediabetekenissen bij tot de vorming van individuele en collectieve identiteiten? Deze vragen komen aan bod in casestudies uit verschillende media zoals film, televisie, populaire muziek, videogames en het internet


Book
Kunst en digitalisering
Year: 2008 Publisher: Amsterdam Boekmanstichting

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital

Digital
Wiki : Web Collaboration
Authors: --- --- ---
ISBN: 9783540681731 Year: 2008 Publisher: Berlin, Heidelberg Springer-Verlag

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Transdisciplinary Digital Art. Sound, Vision and the New Screen : Digital Art Weeks and Interactive Futures 2006/2007, Zurich, Switzerland and Victoria, BC, Canada. Selected Papers
Authors: --- ---
ISBN: 9783540794868 Year: 2008 Publisher: Berlin, Heidelberg Springer-Verlag Berlin Heidelberg

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Smart Graphics : 9th International Symposium, SG 2008, Rennes, France, August 27-29, 2008. Proceedings

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Cross-over : kunst, media en technologie in Vlaanderen
Authors: --- --- --- ---
ISBN: 9789020978506 9020978500 Year: 2008 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

CROSS-over gaat over een kunstveld dat de grenzen oversteekt. Meer bepaald naar de wereld van de media en technologie. Zoals hun voorgangers werken hedendaagse kunstenaars werken met de materialen van hùn tijd: het internet, gps, RFID of nanotechnologie. Samen met programmeurs, vormgevers en onderzoekers creëren ze nieuwe uitdrukkingsvormen, nieuwe relaties met het publiek en nieuwe vormen van bewaren en ontsluiten. Heel wat kunstenaars hebben zich toegelegd op deze (nieuwe) media om kunst te maken. Films op internet, virtuele ervaring in het theater, culturele plekken die live met elkaar verbonden worden, verhalen in de vorm van een game, installaties, interactieve poëzie enz. behoren tot de mogelijkheden Zowat alle belangrijke binnen- en buitenlandse cultuurhuizen en organisaties geven er een plaats aan zoals filmfestivals, theaters, kunstencentra, tijdschriften, musea en ook de publieke omroep. Het is belangrijk deze nieuwe praktijken te duiden opdat ze nog beter doorstromen naar andere vertoners en domeinen. De publicatie richt zich tot iedereen met interesse in kunst en cultuur en hoe ze veranderen onder de invloed van media en technologie in de kennis- en informatiemaatschappij.


Book
Ik zou zeggen dat... : ondernemingscommunicatie in theorie en praktijk
Author:
ISBN: 9789030193401 Year: 2008 Publisher: Mechelen Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Communicatie vormt en vervormt de werkelijkheid, verleidt en creëert illusies, stimuleert, saboteert, motiveert en wekt enthousiasme of ergernis op. Communicatie zet aan tot actie en reactie. Ondernemingen en organisaties drijven op hun communicatie, bouwen er hun succes op of gaan eraan ten onder. In dit boek worden de technieken en instrumenten waarvan bedrijven en organisaties zich kunnen bedienen om te communiceren met de medewerkers en de buitenwereld, uitgebreid beschreven met voorbeelden, praktische tips, ideeën en waarschuwingen voor de valkuilen.Het boek bestaat uit drie delen: 1. Een pleidooi voor het vak; 2. De theorie, de basiskennis; 3. Verhalen uit de praktijk, hoe de theorie werkt en niet werkt

Listing 1 - 10 of 52 << page
of 6
>>
Sort by